За няколко години преди това пътуване ние сме на една нормална кола под наем имам почти до крайната точка на полуостров Акамас - в квартал Fontana Amarosa и пише за него отделна история. Но тогава дори последното спускане към Синята лагуна не смееше да карам колата и тръгна - това е твърде по този стръмен склон изглеждаше страшно стърчащи камъни на пътя. И след това просто резервоар точка. Поне така ни се струваше тогава.

Но тази "опашка" остана. И както се оказа, не само за нас. Нашите приятели кипърски твърде зрели идеята за "завладяването на Акамас". След известно обмисляне решихме да направим един съвместен експедиция. Като избор на превозно средство падна на АТВ. Каза - готово! И сега ние сме призовани на територията на региона Акамас на свой ред да ждрелото Avakas. че е много близо до началото на полуострова.

Но ние няма веднага "скок" към Акамас, все още е малко кажа праисторията. Цената на ATV под наем, тъй като след приключване на сезона, ние бяхме малко изненадани. Искам да кажа обичайното колата под наем в продължение на четири дни ни струва по-малко от молба за ATV. И ти отнеме десет сутринта, и че е необходимо да се върне в пет вечерта. Но какво да се прави? Необходимо е да се преведат мечтата в реалност. )

Това не е толкова лошо. Нито един от потенциалните шофьорите никога на това устройство не се задвижва. Е, това не се нуждае от специални разрешения за себе си. Само вдигна и започна да се научите да ги управлявате по време на работа. За щастие, ние получихме quadric с напълно автоматична. Не по-висока скорост на превключване, знам Добавя газ или натискане на спирачките. Като цяло, ние седяхме на тях някъде в областта на Coral Bay, Пафос за това. Първо минахме на първата част от пътуването на тротоара пред входа на Акамас, а след това започна да се движи покрай морето по черния път.

Напред красотата, която видяхме по пътя, и да започне от мястото, с което може да бъде постигнато в последния рейс, вече е на крак - от квартал Fontana Amorosa. След преодоляване на стръмно спускане, приет миналата пътуване, отидохме до северния бряг на полуострова.

Сега е време да се изпрати на краката на нашия "магарета" на запад, в нас неизползван ръба.

По пътя има области, в които не се използват за нас и за quadrics се страхуват да пресичат, макар и напразно, разбира се - "малък животното" лесно каране на големи камъни. Това е като един малък резервоар - ще се проведе навсякъде, но "биче" ги страшно. ) На по-тихите райони понякога спря да улови околния пейзаж.

От Fontana Amorosa до крайната точка е на около 3 км условни пътища. Навигатор нас веднага "хвърлени", като обяви, че сме извън обхвата на неговите познания в тази област. Само преди сваляне на картите в maps.me помогнаха да се движите в пространството, което показва, пътеките, по които ние преместени.

И тогава, най-накрая, дойде момента, когато няма къде да отида е в тази посока. Искам да кажа, че сме достигнали самия край на полуострова, където и да потърси. Хората дори пирамидални се отнасят към най-"Северния полюс" Акамас отбележи. )

Можете да откриеш и камери, за да заснемат гледката от север на юг. Ето един пейзаж ни отвори очите за една малка могила в близост до морската граница. Отблизо и ATV в тази картина да различи. )

Завладяването на Акамас в момента ние не са завършили, защото на няколко стотин метра източно забелязани друг сайт, който също реши да разгледа. Тук сме за изненада под формата на малък параклис, както и с прекрасен изглед към залива.

Eck, Кръстота! ще има плува - мислех тогава.

реванша на пътуването е било направено просто още един път пътека. Нека да го покажа по-късно на картата. Време за пътуването на връщане на Акамас прекарахме два пъти по-малко от тук. Това е, което придобива опита. )

В резултат на това дори не изпусна от договорения срок на доставка, въпреки че от първия път. И съвети довиждане. Когато избирате каски, които поставят носят по време на шофиране на АТВ, изберете потапяне прозрачен "козирка". Например, аз отидох без него. Само тогава аз Изчислено е, че няма да боли. И тъй като на възможен прах спестява само слънчеви очила. )

И още. Цената за наемане на това превозно средство обикновено не се включват разходите за бензин, така че това ще бъде необходимо за зареждане с гориво, преди да отиде на техните собствени. По пътя от Coral Bay до Акамас там зареждате. Дистрибутори казаха, че е достатъчно да се запълни до 10 евро, за да хукне достатъчно на полуострова, което сме направили. )

Най-накрая снимки на екрани показват, наложени върху карта на маршрута ни песни.

Фото албуми

Как да стигнем там

Този, който реши да повтори нашия маршрут, за да обясни как да се Акамас но най-вероятно няма да има нужда, за да пропуснете тази точка. )